21 June 2014

GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants

Hi.

Morning korang! Bila aku buat blog baharu ni, aku da decide to more active dengan dunia blog. InshaAllah. Oleh itu, untuk kali pertamanya, untuk blog ini juga, jom support giveaway contest dari rakan blogger kita! Korang yang nak join sekali, bolehlah klik banner dibawah :-) Psst tuan contest...bagilah saya menang ya ;P oh! Jangan lupa lengkapkan slogan yang diberikan tau :)


"Saya layak untuk memenangi hadiah utama kerana..
saya belum pernah memiliki hadiah utama yang ditawarkan selain berminat untuk mencuba sendiri bagaimana agaknya perasaan memakai Pelikat Pants tersebut, kerana bagi saya Pelikat atau Kain Pelikat sebelum ini hanya dipakai dirumah sahaja. Agak unik disitu, bukan. Keunikkan tersebut juga bagi saya, menjadikan Pelikat Pants ini boleh dipakai oleh siapa sahaja, lelaki mahupun wanita. 

Toodles! Yatie.

5 comments:

  1. Good luck dear..=D
    psst:- ada word verification la dear..cepat2 off k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dear farah♥
      Ah'ah lupa nak off kan :-)
      Tq again dear ♥

      Delete
  2. Good Luck PG! ehh blog lama xguna da ke?Btw, Azwa dah folo :)

    ReplyDelete
  3. good luck!
    singgah dari segmen/contest yg sama
    http://www.irrayyan.com/2014/06/giveaway-contest-masyghulonline-pelikat.html
    irra follow #23

    ReplyDelete
  4. Salam Yatie,
    Terima kasih kerana menyertai Contest pertama daripada kami yang tidak seberapa ini. Kami akan mengumumkan senarai pemenangnya pada 15 Julai nanti. Semoga berjaya.

    -admin-

    ReplyDelete

terima kasih komen ❤
komen anda sangat PG hargai! ;)