Hari Raya je Makan ;)

Hi korg ;)

Adui. Perut tak boleh nak menampung lagi da ni. Masuk la ni, ini rumah ke tiga yang PG mai, dan lauk pauk yang tersedia memang tak boleh nak tolak. Rumah pertama umah makcik, ikan masak ampap memang pergh pecah leleh tak boleh nak tolak. Ikan ampap kalau tak tahu, rupa dia macam gambar kat bawah tu :D perghhh!!!


Ikan Ampap

Rumah ke dua, akak ipar PG yang kedua ajak pi umah kawan dia kat tuaran. Itu cerita semalam. Hampir sesat kat situ. Kawasan kampung yang gelap, hampir nak hujan. Boleh sesat pi hujung dunia yang memang kalau jadi pape etc minyak habis ke memang agak sukar kat situ juga. Lauk? Sambal belacan! Fuhhh memang tak boleh nak tolak la kan :D


Sambal belacan dari negara mana ntah. Tapi macam ni lah rupanya :D

Ar yang ketiga, malam ni lah. Kakak ipar pertama PG pula ajak pi umah kawan dia. Lauk? Sungguh yang ni memang tak boleh sungguh nak tolak. Kalau boleh nak tambah 2 3 kali lagi :D Bakso!! Ya Allah. Memang tangkap leleh wei. Letak kicap, cuka, lada, limau.


Bakso! 

Ok da, tu je nak update ;) esok nak beraya dekat kepayan and papar pula. Mata da mengantuk sungguh ni. Oh kepayan, tanah tumpah darahku :D Ooo sweet memory ever! Muah²!!

Toodles.

4 comments:

  1. Meriahnya makankan PG. Ikan ampap tu tak pernah tahu pulak. Hehe

    ReplyDelete
  2. Hehe. Alamak, mcm mn nak bgtau erk :D
    Hazmin sila search google yer. Hihi...

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaa PG.. selamat hari raya juga :D

    ReplyDelete
  4. Hehe. Selamat hari raya juga nina :)

    ReplyDelete

terima kasih komen ❤
komen anda sangat PG hargai! ;)