Assalamualaikum rakan sahabat Blogger i.

Disini, PG ingin meng ura-ura kan pada rakan sahabat semua, untuk sama-sama membantu rakan-rakan sahabat, rakan-rakan saudara sesama islam atau sesiapa sahaja rakan masyarakat kita di Pantai Timur yang mana kita sedia maklum, dilanda banjir yang luar biasa, dengan hanya memberikan komen dalam blog denaihati yang mana, satu komen datang daripada kita, akan bernilai RM1.00.

Ayuh Rakan Blogger! Dengan 1 Komen daripada Kita, Boleh Membantu Mangsa Banjir !
Ayuh Rakan Blogger! Dengan 1 Komen daripada Kita, Boleh Membantu Mangsa Banjir !
Ayuh Rakan Blogger! Dengan 1 Komen daripada Kita, Boleh Membantu Mangsa Banjir !

Bagaimana cara untuk kita membantu? 

Senang dan Mudah! Dengan hanya memberikan KOMEN sahaja, di dalam blog Denaihati.com. Komen sebanyak mana sahaja mungkin, kerana setiap satu komen daripada kita, adalah bernilai RM1.00. Untuk makluman dan pengetahuan rakan sahabat blogger i, Komen yang bernilai RM1.00 ini telah pun bermula kemarin 25.12.2014 dan akan berakhir pada 31.12.2014 ini

Apa tunggu lagi, jika ini adalah satu cara atau tanggungjawab kita sebagai blogger untuk membantu rakan-rakan kita disana yang sedang berduka, jangan lengahkan lagi. Jom kita memberikan komen sebanyak mana mungkin dalam blog denaihati.com. Semoga bantuan yang kita hulurkan ini, sedikit sebanyak dapat membantu mereka di Pantai Timur. InshaAllah.

TABUNG BANTUAN MANGSA BANJIR 
  1. Setiap satu komen di blog Denaihati dari 25/12/2014 sehingga 31/12/2014 bernilai RM1 jadi komenlah sebanyaknya.
  2. Kepada pembaca yang nak membantu secara tunai sila bank in ke SINI (http://denaihati.com/khas/bantuan-banjir-2014). Tabung bantuan tunai akan ditutup pada 11.59 pm, 31/12/2015.
  3. Sila klik “Info Banjir Terkini” - (http://denaihati.com/info-banjir-dan-bencana-alam-malaysia-online) untuk mengetahui status bencana secara online.
Toodles.
SHARE 0 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS