Biro Tatanegara, Kem Bina Negara Kundasang Sabah Siri II 2015

in , by YatieOwner, Friday, April 17, 2015
hi fellas. jumpa lagi dekat siri kerja oh kerja. hehe. as usual bertugas selaku urus setia program transformasi negara di kem bina negara kundasang, ranau. siri ke dua bagi tahun 2015, for staff DBKK. on 27 februari 2015 till 01 mac 2015 hari tu, first untuk tahun 2015, tapi tak ramai peserta, sebab that time, gabungan dengan jabatan-jabatan lain such like bomba, majlis daerah lahad satu dan sebagainya. but kali ni, just for DBKK staff sahaja seramai lebih kurang 80 orang kakitangan. amboi. gagah aku update pasal ni kan :D

Biro Tatanegara, Kem Bina Negara Kundasang Sabah Siri II 2015

entri berkaitan:

haha. ok. as usual juga, aku tak rajin nak update kesinambungan entri-entri btn sebelum ni. maaf. hehe. rajin nanti, will update lah. bukan apa. jadual aku sama je. urus depa naik bas, turun bas. balik pun sama. then selesai dekat situ. so, masa aku dekat sana, memang free! horey. tapi nak bagitau mood memang malas nak update blog masa tu, sebab cuaca yang sejuk, memang gerenti ajak bawa tido dengan jayanya :D

so if korang nampak entri aku beberapa hari ni, aku da siap-siap letak buat schedule. senang! kekeke

Biro Tatanegara, Kem Bina Negara Kundasang Sabah Siri II 2015

belanja korang 1 gambar gemuk aku :D

toodles.
SHARE 0 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS