Hari Ke - 2 di Biro Tatanegara Negara, Kundasang

in , by YatieOwner, Saturday, April 18, 2015
Morning fellos. hari ni hari kedua aku dekat kem biro tatanegara, kundasang sabah. cuaca pagi ni agak sedikit ok. Tak berapa sejuk sangat. Tapi tetap kena pakai baju tebal sikit. Cuaca sejuk boleh berubah bila-bila masa sahaja. Tak nak masuk angin, kang susah juga tu kalau masuk angin. 

  Oh by the way, cuaca sejuk macam ni, kalau tak gagah diri tu dengan air sejuk tahap ais batu, jangan nak paksa diri nak pi mandi pula. Jangan minta puji nak follow rakan tu da mandi, engko yang jenis cepat sakit sikit bila sejuk tiba, baik tak payah k. bagus-bagus boleh join aktiviti riadah, tak dapat pula join lepas tu. Ala, bersihkan apa yang patut, kira mandi la tu :D

makanan dekat btn ni pun cepat sejuk tau. bukan kita jak yang cepat sejuk. makanan jangan expect yang sedap-sedap la ye. :D as long boleh makan, isi perut, ber syukur alhamdulillah lah jawapnya. ;)

ok. hari kedua tak banyak yang dapat aku update. sebab lepas sesi perkongsian pertama pagi ni, after that the peserta di asingkan mengikut kumpulan yang telah ditetapkan kemarin. as a urus setia, we tak boleh masuk dalam setiap sesi by grouping tu tadi. so, apa aku buat? hehe. tidurlah kejap lagi! :D that why aku cakap, aku sangat free dekat sini. muahaha.

till then dear? :)

toodles.
SHARE 0 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS