Nak Berjaya Dalam Dunia Blog?

in , by YatieOwner, Friday, April 10, 2015
i agak tertarik dengan kenyataan uncle hasrulhassan, seorang pakar seo malaysia dimana beliau ada menyebut "jika mahu berjaya, kena ikut plan dan langkah orang berjaya, jadi itulah yang saya lakukan - http://www.hasrulhassan.com/2015/04/kenapa-pilih-jadi-house-husband-blogger.html."

hebat kan? and i tak akan sesekali bersangkal yang tidak benar mengenainya. kalau bab-bab contest seo sahaja, sesiapa yang duduk join contest sekali dengan beliau, sure akan perasan dimanakah kedudukan blog beliau setiap masa. berjaya atau tidak uncle hasrulhassan sebagai seorang blogger lebih-lebih beliau juga memangku suri rumah tangga, house husband sepanjang masa, korang boleh baca dekat blog beliau disini. HasrulHassan - http://www.hasrulhassan.com/.

Nak Berjaya Dalam Dunia Blog?

honest. mencemburui kejayaan seseorang untuk menarik kita untuk berjaya sama, memang patut. that why bila i cakap, so jeles dengan uncle hasrul hassan, itu tidak lain, sebab i amat mencemburui why beliau boleh berjaya, sedangkan i tidak? nampak tak kat situ.

i kongsi dengan korang, hasil penulisan uncle hasrul hassan berkaitan dengan tajuk i dekat situ. semoga bermanfaat!

Dua Cara Jadi Penulis Blog Berjaya
- http://www.hasrulhassan.com/2014/08/dua-cara-jadi-penulis-blog-berjaya.html
Dua Cara Menjadi Penulis Blog Berjaya II
- http://www.hasrulhassan.com/2014/08/dua-cara-menjadi-penulis-blog-berjaya-ii.html

toodles.
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. banyak tips dt blog dia. n kalau nmpk entri dia dkt dashboard, mesti rasa interested nk baca xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu awak. PG pun suka masuk blog uncle HH. Selain banyak tips mengenai blog, beliau juga berkongsi pelbagai info kan :)

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS