iPhone vs Samsung

in , by YatieOwner, Tuesday, June 23, 2015
kenapa iphone? hi fellos. yes, kenapa iphone? aku sebenarnya tengah dalam dilema nak beli iphone atau pun samsung. samsung memang aku boleh cakap, all the function memang tahu serba serbi apa kegunaan. da tahu mana nak buka mana nak tutup. erti kata lain, da tahu lah segalanya tentang samsung. tapi tak lah samsung yang mahai mahai macam samsung edge tu. tu tak pakai lagi. samsung edge giler lawa kan. tapi sebenarnya masih tak tahu apakah fungsi dekat tepi fon tu :D

Iphone vs Samsung.

iPhone vs Samsung

kredit: google.

tu dia. suami da siap bagi pilihan nak mana satu. aku still decide. sebab kalau boleh nak pakai fon lain daripada yang lain. which is, samsung is better but, kadang samsung pandai hangggg. tu pendapat aku. kenapa aku cakap pandai hangg? sebab kalau nak taip sms, then aku akan pindah tetiba je pergi masuk whatsapp kan, then aku pindah dengan segera pergi masuk wechat, then aku pergi lagi google dengan sesegera yang mungkin,ar apa jadi dekat situ? ada kala handphone aku pandai hang seketika. kena bagi mati kan pula baru kembali ok. huh. lenguh la kan. lagi-lagi kalau suami da ada dekat bawah pejabat, hf pula tak on, memang naya kot hidup seketika. sat lagi sure membebel apasal fon mati la apa la. bukannya tak de charge fon nak cas kan? amboi. ingat hidup orang dua poloh empat jam dengan fon ke aper. haa.. that why la aku cakap, aku kena perlukan smartphone yang tak nak hanggg bersebab. T_T

iPhone vs Samsung

kredit: google

iphone? ada  dua tiga orang kucing officemate aku yang pakai iphone. iphone 5 dan 5s. soalan pertama yang akan aku tanya, iphone pandai hang tak? jawapan depa "tak". uwargh! memang iphone la kot menjadi pilihan utama lepas ni kan. hahaha. tapi itu lah, tak kenal makanya tak cinta kan. aku tak pernah pakai iphone. so aku tak tahu apakah kelebihannya dekat situ. aku tak tahu apa langsung fungsi-fungsi yang ada dekat situ, even aku pernah buat research mengenai iphone sebelum ni dan adalah menang dalam 2 kali contest berkaitan iphone. so, aku rasa, jodoh aku dengan iphone memang nyata lagi jelas lagi bersinar kot.

decide?

still thingking. haha. apa pun, nanti aku update apakah gadget pilihan aku nanti. talk later. bai!

toodles.
SHARE 9 comments

Add your comment

  1. saya pengguna samsung..
    eheh,dah dapat offer tu..on jela ipong plak..hihiii~

    ReplyDelete
  2. Akak sefamily semua apple fan..kawan2 office semua pkai iphone..vendor & supplier yg akak jumpa semua pkai iphone..haritu ada sorang samsung fan..lepas try iphone 6+ tak mau dah pkai samsung..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa. daebak la kak :)
      nampaknya memang kena decide cepat-cepat ni :D
      tu la, kengkawan PG pun ramai juga yang pakai iphone.
      suami kata, kalau tak cuba, macam mana nak tahu ok ke tidak dengan diri sendiri kan ;)

      Delete
  3. saya pengguna samsung jugak, nanti nak beralih arah ke sony.nk try sony. sebelum ni pernah pegang asus, lenovo, and vivo.. quiet satisfying jugak untuk some part. tak tahulah kenapa bila org ckp pasal iphone, tak ada rasa pun nak miliki satu, hehehe. satu yang shad tau pasal iphone, dia tak ada function yang prompt after kita decide nak delete something.. tapi tak tahu lah kot yang version baru ni ad pembaharuan.. henpon mahal kan selalu best.. hehehe..
    ps:sori panjang lak komen. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. alamak. PG tak tahu pula function prompt yang tu, tapi tak pe. PG akan cuba selongkar function yang ada dekat iphone tu nanti. InshaAllah :)

      Delete
  4. sekaarang masih fikir juga nak samsung edge ke nak iphone huuu..nanti share2 ye updates :D

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS