15 May 2017

Fattah Amin Bintang Paling Popular Tahun 2017

Fattah Amin Bintang Paling Popular 2017 | Semalam mendukacitakan betul. Masa nak tunggu pengumuman sapa bintang paling popular abpbh30, tiba-tiba pula skrin tv hitammmm...eeee. da lah bersemangat nak tunggu pengumuman, alih-alih tiba-tiba skrin tv ok, tup tup da umum Fattah Amin menang bintang paling popular 2017. Apa drama sebelum tu pun tak tahu. Menci!



Apa pun, tahniah buat Fattah Amin. Selain menang Bintang Paling Popular, Fattah juga memenangi sebuah kereta jenama Peugeot 408 bersama trofi-trofi yang lain.
 

Sumber: Fattah Amin Instagram

Xoxo
Love Korang!

12 comments:

  1. yay fatah amin menang hehehe #bukanlofattah

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Untunglah kan. Rezeki dia makin melimpah ruang sekarang. Syukur alhamdulillah :)

      Delete
  3. menang kreta peugeot??? !!! fuh.. btw thniah smua =) ju follow ni smlm smpai jam 10 mlm ja lepas tu fengsan ZzZz =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kitaorang gagah tunggu result, but last tuuuu. adoiii. rasa macam patut jangan tengok dari awal. wakakaka

      Delete
  4. Jemput join giveaway RM200 shopping credit dari SGshop :)
    AyueIdrisXSGshopMalaysia Giveaway

    ReplyDelete
  5. Boleh tahan hensem juga fattah amin ni kan.. aum

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. ayat aum kat hujung tak boleh tahan :D

      Delete

terima kasih komen ❤
komen anda sangat PG hargai! ;)